Мої заняття
Заняття "Рукавичка"
МЕТА:
· Закріпити з дітьми зміст казки
"Рукавичка", вміння відтворювати його за запитаннями, та моделювати
казку; закріпити головних героїв, послідовність дій, вправляти у розрізнюванні
та називанні геометричних фігур: круга, трикутника, квадрата, розрізняти їх за
формою, кольором; утворювати імена-призвиська тварин; імітувати рухи тварин;
повторити з дітьми українське прислів'я про дружбу, розвивати монологічне та
діалогічне мовлення дітей;
· активізувати словник дітей
словами-назвами тварин, назвами геометричних фігур;
· виховувати бажання працювати самостійно;
взаємодіяти з товаришами під час спільної діяльності;
· розвивати увагу, пам'ять;
· викликати емоційне задоволення від
спілкування з "казкою".
Демонстраційний матеріал: герої казки , книга з замками.
Роздатковий матеріал: рукавички, ключи з геометричнимі фігурами.
Заняття з
морально-етичного,
мовленнєвого та
пізнавального розвитку
для середньої
групи ДНЗ
Тема : « Добрі вчинки»
Мета:
Формувати в дітей уявлення про толерантність
як уміння робити хороші, добрі вчинки.
Систематизувати уявлення дітей про добро,
добрі вчинки, поповнювати словниковий запас
дітей словами ввічливості; вчити правильно
доповнювати речення. Удосконалювати
комунікативні навички (вміння висловлювати
свою думку, проявляти доброзичливість
до суджень інших дітей).
Виховувати в дітях дружні взаємини, вміння
і бажання прийти на допомогу дорослим і
одноліткам.
Інсценізація казки
«Ріпка»
у виконанні дітей
старшої групи.
Мета: - розвивати творчі
здібності дітей, виразність інтонації, міміка рухів, реалізувати спільний задум;
- стимулювати
бажання дітей брати участь в інсценізації української народної казки « Ріпка»;
- викликати
у дітей бажання створити власний проект;
- виховувати
почуття колективізму, взаємодопомоги;
Заняття з математики ( старша група).
Тема: Подорож до Країни Математики.
Мета: Виявити вміння дітей встановлювати
зв’язки між суміщеними числами в межах десяти; утворювати рівність (
нерівність) множин шляхом додавання( віднімати одиниці, лічити кількісно і
порядково); будувати числовий ряд; закріпити знання про плоскі геометричні
фігури шляхом виділення їх у малюнку; домагатися чіткої математичної мови;
розвивати просторову уяву, логічне мислення, спритність; виховувати уважність,
сміливість, готовність прийти на допомогу.
Матеріал:Картки
« З’єднай крапки», «Сусіди числа», скринька з різнокольоровими конвертами,
цифри, конверт з геометричними фігурами, різні іграшки.
Інтегроване заняття
середньої групи
«Вишиванка»
Мета: Знайомити дітей із
народним оберегом – вишиванкою, її значення для українців; закріплювати знання
дітей про український національний одяг; виховувати інтерес до народної
творчості, патріотичні почуття через формування поваги до народних традицій;
розвивати в дітей дрібну моторику рук, діалогічне мовлення, образне мислення;
відчуття форми та кольору, ритму, окомір; учити дітей малювати візерунки на
сорочці( паперові форми), поєднуючи елементи, різні за кольором і формою;
слухати та розуміти віршований текст; показати залежність візерунка від об’єкта
декору ( малювання на рукавах, біля комірця; активізувати в словнику слова
сорочка, вишиванка, синій, червоний, доля , оберіг, ненька, назви українського
національного одягу.
Інтегроване заняття ІІ мол. групи
Розвиток мовлення з малюванням :
«Осінні дари».
Мета: Закріплювати знання про
фігури і предмети круглої форми; розвивати знання кольорів і їх поєднання;
вчити правильно тримати пензлик, набирати фарбу, закріплювати знання про пори
року (осінь).
Матеріал:
Кошик, яблука муляж( червоне, зелене, жовте) , груші – муляжі, гриб – муляж,
дерево з паперу, малюнок яблука, фарби, пензлики, ганчірки, стаканчики.
Тема: Мастер-клас
з ліплення вареників.
Мета: Продовжувати формувати
уявлення дітей про Батьківщину, усвідомлення своєї належності до українського
народу; ознайомити дітей з національним посудом; розширювати уявлення дітей про
страви національної кухні; формувати практичні вміння та навички з приготування
української страви – вареників; вдосконалювати вміння дітей працювати з тістом,
розкачувати качалкою круглої форми варениці; накладати начинку і зліплювати
варениці, формуючи вареник; залучати до національних традицій; формувати
навички спільної роботи, збуджувати інтерес дітей до приготування української
страви; збагатити й активізувати словник іменниками на позначення назв
старовинного українського посуду, страв національної кухні; сприяти розвитку
мовлення дітей, використовуючи вірші загадки; виховувати патріотизм, наполегливість
у досягненні мети, інтерес до пізнання минулого, повагу до народних звичаїв та
традицій.
Нетрадиційне малювання
Тема:
"Їжачок"
Мета: Ознайомити
дітей з новою технікою -малювання виделкою.
Навчання дітей методам
і прийомам нестандартній техніці малювання.
Розвивати творче
мислення та уяви при створенні малюнка нетрадиційним методом.
Виховувати акуратності, самостійність, уважність при роботі
з гуашшю і виделкою.
Ліплення
Тема" Осіннє дерево "
Мета:
1. Викликати у дітей
емоційне радісне ставлення до яскравої осінньої природи засобами
художнього слова, музики, творів живопису.
2. Продовжувати знайомити дітей з жанром
образотворчого мистецтва - пейзажем.
3. Навчати дітей прийомам роботи в техніці «пластілінографія»: ліпити окремі деталі - придавлює, примазувати, розгладжувати кордону з'єднання частин.
Аплікація" Віночок"
Мета: дати
дітям поняття про народні обереги, уточнювати та збагачувати уявлення дітей про
значення та роль віночка у житті українського народу . Вчити добирати квіти до
віночка за формою, кольором , розміром та послідовно і охайно приклеювати їх до
основи . Розвивати емоційну та зорову чутливість, вміння милуватись та радіти
розмаїттю барв та виконаній роботі. Виховувати почуття патріотизму, повагу та
інтерес до духовних надбань нашого народу, народних оберегів.
"Безпека
на дорозі"
Мета:закріпити
з дітьми правила дорожнього руху: знати, що люди ходять по тротуару; знати
призначення сигналів світлофора; ознайомити з дорожніми знаками. Вчити
бути уважними, спостережливими, обачними.
Удосконалити вміння вирізувати частини круглої форми; викликати позитивні
емоції під час образотворчої роботи. Виховувати бережливе ставлення до свого
життя.
Заняття
"Права дитини"
Мета: продовжувати розширювати
знання дітей про їх права, що відображені у «Конвенції про права дитини»;
формувати в дітей уявлення про себе самого як окрему, неповторну особистість.
Закріплювати знання про те, що від дня народження дитина має своє ім'я і є
громадянином своєї країни.
Розвивати вміння аналізувати ситуації казкових персонажів з погляду прав
дитини,комунікативні навички,образне мислення, пам'ять, увагу.
Активізувати словник поняттями «право», «обов'язки», «правила».
Продовжувати розвивати пояснювальне мовлення.
Виховувати у дітей доброту, щедрість, почуття власної гідності, повагу до
себе самого і людей, які оточують.
Малювання
" Зимовий ліс"
Мета: Ознайомити дітей з новою технікою малювання
- відбиток зімятим папером; вчити малювати пейзаж, використовуючи в одному
малюнку різні образотворчі матеріали і нетрадиційні техніки малювання (
малювання зім'ятим папером); закріплювати знання дітей про характерні ознаки
зими.
Силуетна
аплікація
"
Нічні вулички"
Інтегроване заняття з розвитку мовлення та
художньої літератури з використанням орігамі.
Тема: " Пригода в
світ казок"
Заняття з математики
Тема: " Порядкова лічба в межах 10,
закріплення назв геометричних фігур, розв'язування прикладів"
Нетрадиційне малювання за
допомогою трафарету та зубних щіток.
Тема: "Моя матуся як
троянда "
Попередня робота: бесіда з дітьми- уява дітей на яку
квітку схожа її матуся.
Мета: Сприяти розвитку творчих здібностей
дітей засобами образотворчого мистецтва з використанням нетрадиційних технік;
розвивати в дітей почуття краси, ритму, художнього смаку, творчої уяви,
фантазії, дорогим реалізувати себе не лише на занятті, а й в повсякденному
житті; розширити уявлення дітей про нетрадиційні техніки малювання; навчати
творчо мислити.
Комментарии
Отправить комментарий